GYIK    
Reklamáció és szerviz lehetőségek
 
 
Szórakoztató elektronika
 
Háztartási készülékek
 
Reklamáció és szerviz lehetőségek
A készülékek használata előtt, kérjük, mindig olvassa el figyelmesen a használati utasítást! A használatból eredő kérdések többségére a készülékekhez mellékelt használati utasításban választ talál. Az alábbiakban megpróbáltuk egy csokorba szedni a gyakran felmerülő problémákat, kérdéseket és megoldásokat.

Mihez kötelező adni jótállási jegyet (garancia jegy)?
Mikor forduljunk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz (NFH)?
Meghibásodásnál hova fordulhatok?
Minőségi kifogás esetén mit tehet a vevő?
Mit tegyünk, úgynevezett időszakos hiba esetén?
Mit őrizzünk meg a vásárlásnál kapottakból?


Tanácsainkat a legjobb tudásunknak megfelelően állítottuk össze, de az esetlegesen előforduló hibákból adódó károk miatt felelősséget nem tudunk vállalni! A válaszokban említett készülékparamétereken- tulajdonságokon túl természetesen léteznek a piacon más jobb- rosszabb paraméterekkel, tulajdonságokkal rendelkező készülékek is, mi azonban elsősorban az általánosan legtöbbet használt kategóriák alapján készítettük el válaszainkat.